Vardagslyx


Är jätteGLAD!
Mamma och Jesper har idag införskaffat en Soda Streamer till vårat "hushåll".
Nice, nice...
Nu kan jag dricka hur mycket "bubbelvatten" som jag vill :D
Är inte livet allt för underbart ibland? :P
Jag dricker i och för sig redan X antal liter  Ramlösa och diverse, varje dag.
MEN, nu kan jag dricka utan att vara rädd att det ska ta slut och att jag ska stå där helt plötsligt utan att ha något att dricka. Då kommer jag ju att torka ut...
Nu däremot, behöver jag aldrig vara rädd mer XD

GRYMT :D XDimage448

Kommentarer
Postat av: EsKa

Hehe, sodastreamer låter rätt mycket 80-tal i mina öron, men den verkar ha kommit tillbaka.. ;-)

Postat av: veronika

Sodastream är bra! Har nämligen också en sån och vattnat är nästan godre än loka och andra bubbelvatten sorter :]

2007-06-27 @ 14:52:07
URL: http://veronikaviking.blogg.se
Postat av: pseudonymen

Hej. Jag är sen.
Men tack!

2007-06-27 @ 16:46:22
URL: http://pseudonymen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback