Vill tillbaka till skolan...Och så vill jag till Scandinavium NU!!!

Haha, nä så farligt som det låter är det inte. image442
Det är bara det att jag börjat jobba idag. Inom vården :O
För ett halvår sedan hade jag vägrat, men helt plötsligt hade jag jobb och nu är jag där. Hmm, tänker jag. Jag som aldrig kunde tänka mig det. MEN, en sak är jag i alla fall säker på efter endast en dag och det är att jag inte ska stanna där. ALDRIG att jag ska bli en utav "de rutinerade damerna" i yrket. NEVER!
Helt plötsligt känner jag mig väldigt studiemotiverad igen, jag ska fan bli något!

image443JAG KUNDE HA VARIT DÄR!
Förmodligen gungar Scandinavium som bäst nu. Skulle vart där med Milla, men så insåg jag att jag jobbade tidigt måndag, tisdag och onsdag. Min biljett gick till någon annan i laget. Pillan eller Emilia tror jag, hoppas verkligen ni tänker på mig nu! Haha...
Nä, men shiet vad jag hade velat vara där NU.

  

Två träningar kvar nu. Fortfarande 100% närvaro.
Jag och Malin sätter ribban så att säga :P haha...

Nu ska jag sova. Upp 05.30 imorgon...
God natt!

Och Justin, du kan väl tillägna mig någon låt ikväll eftersom jag inte kan vara där?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback