24, Lost och Prison break

image221

Okej, jag vet att jag är lite efter men igår såg jag mitt första avsnitt av serien 24. Jag såg också mitt andra och tredje avsnitt. Efter första avsnittet undrade jag och mamma hur denna serien kunde vara så populär men bestämde oss för att ge den ett avsnitt till. Och mycket riktigt efter andra avsnittet kunde vi inte låta bli att se ett tredje och nu längtar jag till slutet av veckan, då jag har tid att titta ännu mer på det.
Jag är FAST!
Och efter alla Dvd-boxar med 24-avsnitt ska jag ta mig an Lost som också finns hemma i hyllan. Lost följde jag visserligen då det gick på Tv, men inte regelbundet och jag har missat massor. Och efter Lost är det dags för Prison Break, som jag aldrig heller sett ett avsnitt av. Dåligt, jag vet. Speciellt med tanke på hur snygg han är.

                                                

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

PRISON BREAK!!!

Postat av: Mats Bengtsson

Prison Break avsnitt 19, hur bra som helst! Skulle kunna offra ett finger för att få se resten nu.

24, håller med dig, jag började titta och tänkta vad fan det var för skit (för typ 3 år sedan) men nu sitter jag fast. Har dock inte börjat tittat på de nya avsnitten :S

Lost... Nej, det har fan spårat ur. Tittade lite i början men nu är det bara för löjligt. :(

Puss hej/ Me!

2007-03-19 @ 14:39:19
URL: http://myshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback