Ajajaj...

HELVETES mensvärk! Gaah, vad jag hatar det. Fattar inte hur jag kan ha så här ont när jag sprungit 2 mil i helgen och tränat jätteflitigt förra veckan. De säger ju att träning lindrar mensvärken men det gör det FAN inte! Eller så gör det det, undra om jag vore döende om jag inte skulle ha tränat i veckan nu då? Inte kan jag bara ligga och försöka sova bort det heller, kan ALDRIG somna- Jävlar vad ont det gör! Och inte hjäper Alvedon-helvetet heller...
Kräks eller svimmar snart känns det som...Snälla försvinn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

yes he is :)
aw, ja hatar att ha mensvärk, hoppas det går över snart!

Postat av: Sandra

Gumman, du skriver så bra! Höjdpunkt att läsa dina inlägg! Pussar

2007-03-25 @ 18:08:55
URL: http://www.sandraorsimo.blogg.se
Postat av: Joacim

Önskar jag kunde ge några goda råd. Jag kan skicka lite medlidande iallafall :)

2007-03-25 @ 22:11:50
URL: http://fadetogether.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback