Återhämtningsdrycker

Mamma och hennes jobbarkompisar har kommit igång med bloggandet. kolla in dem ;)

Imorse hände något skumt föressten. Min morbror, Magnus ringde och frågade om han kunde komma ner på en kopp Kaffe. Oj, det var riktigt, riktigt längesedan jag träffade honom men det var ändå mycket kul att han fick en "impuls" och åkte ända hit ner från Lerum för att dricka kaffe, haha... Trevligt, trevligt...

Usch, vad tungt det var att springa idag. Gav mig ut på 11 Km, fastän jag visste att jag hade 8 Km i benen sen igår eftermiddag. Ibland är jag bra dum, jag VET ju om att benen är tunga och kroppen "mör" + att jag har haft en jäkligt tung motvind båda dagarna. Motvind är jobbigt, men det finns en positiv sak med det och det är att man knappt behöver anstränga sig för att andas. Luften åker ju ner av sig själv om man springer med öppen mun.  

   
I två-tre veckor har jag börjat med en ny grej. Mamma bestämde sig för att köpa Gainomax till mig för hon trodde jag behövde det för att återhämta mig när det gick tungt i handbollen. Och tänk så klok hon är min mamma! Fasiken, vad bra det hjälper. Dricker nu Gainomax eller Provivas återhämtningsdryck efter varje tungt träningspass och visst hjälper det. Trodde inte alls på kosttillskott tidigare  men jag har helt ändrat åsikt. Jag orkar mer, jag är bättre utvilad till kommande pass och jag presterar MYCKET BÄTTRE. Jag orkar träna igen och det är kul igen!

image249

Kommentarer
Postat av: frida

KIIIIIIIIIIIIIIIIM (L)snygg eller vad? :D

2007-03-24 @ 17:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback