Citron

God morgon!

Solen lyser ute och visst känner man sig pigg och glad :D

Tack för alla söta kommentarer på det senaste inlägget. image254
22 av 24 har svarat att jag borde vara blond, ganska stor majoritet vill säga.
Och visst, jag borde nog vara blond nu när våren och sommaren kommer, känns naturligast så. Ska ta och beställa en tid hos frisören efter det att jag kommit hem från Danmark. Men innan dess kan jag ju lägga citronsaft i håret och gå ut i solen. Min mamma hade en pojkvän när hon bodde i Italien, varje morgon kom han med en korg, nyplockade citroner till henne som hon skulle pressa i håret för att behålla sin blondhet.  Vilken kille! Gulligt må jag säga!

Nu ska jag iväg till skolan. Klockan tre spelar våra killar Skol-SM-final i Aranäshallen mot något Stockholmslag. Hejja, Hejja!

Ha en underbar dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, Sara, dra upp kjolen då:P Pussar på goingen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback