Disiplin, organisation och motivation TACK!

"But it's alrightimage219
I don't give a damn
I don't play your rules I make my own
Tonight
I'll do what I want
Cuz I can"

                                          // Pink, Cuz I can

Yeah, nu gör jag som JAG vill. Går min egen väg helt enkelt.
Oavsett vad jag gör så ska det vara mitt beslut, det som känns bäst för mig nu.

Helgen har gått fort, riktigt fort. Har inte hunnit med i tempot.
Sov hos en kompis fredag till lördag och spelade massa Tv-spel. I lördags var jag och kollade på A-laget när de mötte Kroppskultur hemma i Aranäshallen. Förvånandsvärt så vann dem, men flyttas ändå ner i tvåan, hmm:S Efter det begav jag och pappa oss i väg till Göteborg för att jag skulle öva stadskörning. Scary, jag var förvånad över att vi kom hem vid liv. Jag hade ju innan trott att jag skulle både krocka och köra fel samt skapa allmänt kaos på Göteborgs gator. MEN, det ÄNDA som hände var att en "redig" kille tutade på mig när jag stod först vid ett rödljus och inte satte gasen i botten direkt då det slog om till grönt samt att jag blev "jagad" av polisen en bit i Kungsbacka på väg hem. HAHA...

I veckan ska jag alltså köra stadskörning på onsdag, lite nervös är jag allt men nu har jag ju i alla fall känt på det lite grann. På onsdag har vi A-dag, som på Aranäsgymnasiet betyder att vi är lediga (egentligen är det väl en IG-dag, en dag då man får göra omprov och sånt, vad vet jag?). Alltså blir inte veckan sådär jättetung. Ingen sen träning imorgon heller eftersom A-lagsserien nu är slut. Vad är det man brukar säga? "Sist in, först ut". Tycker att det stämmer ganska bra på Aranäs damlag detta år som gått.

I veckan måste jag dock få lite struktur på mitt liv. Jag har varit väldigt oorganiserad och "slapp" i skolan den senaste tiden. Ligger efter mycket i många ämnen och måste "fixa till" detta under veckan. JOBBIGT! 
ÄR SÅ J&?%@ SKOLTRÖTT!
Nä, lite disiplin, organisation och framförallt MOTIVATION skulle sitta bra nu...

Kommentarer
Postat av: Saga

Du klarar stadskörningen! Det var svårt ... om jag ska vara ärlig men vem ska du köra med? Du får också ha en riktigt bra vecka tjejen! Låter som att du mår bättre nu än vad du gjorde i början av året! Puss <3

2007-03-19 @ 08:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback