Handboll, handboll, handboll...

Torsdagkväll, jag älskar torsdagskvällar! Tidig träning så att man är hemma redan vid halv åtta, så skönt!
I veckan har träningarna gått bra :D Det har varit kul att träna! SÅ JÄVLA KUL!

Friis, jag vet inte om du läser min blogg, men det du sa till mig idag på morgonträningen blev jag jätteglad över. Sådant stärker självförtroendet grymt. Tack!

"Sara, vilken jävla comeback du gör, GRYM ju!"


I helgen är det Junior-Sm som gäller i Partillebohallen. Våra killar spelar och jag hoppas innerligt på final. Men oavsett hur det går så är dem ju bland de åtta bästa i Sverige och jag tycker att ni är såå bra, grabbar!
Tycker om er!

Puss puss...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sara, det är bara att säga det återigen, du ÄR grym! Älskar dig galet! Pussar

Postat av: Anonym

Härligt och få sådan possitiv feedback :D

2007-03-09 @ 14:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback