Ikeavistelse

Sitter just nu i min nya superdupergoa säng och skriver. Jag och pappa var och hämtade den idag samt gjorde några ärenden. En heldag med pappa, kul! Riktigt duktiga var vi också. Var lite skeptiskt till att vi skulle klara Ikeavistelsen utan mamma, men det gick kanon! image193
Föressten måste jag också berätta att jag nu vet vart alla de snyggaste killarna befinner sig på lördagarna, PÅ IKEA!!! Visste inte vart jag skulle titta stundtals, överallt var dem!  Jag stod och dagdrömde om ett liv tillsammans med den där heta killen med riktigt bra klädstil eller den söta blonda med den lite sportiga looken, men helt plötsligt dök deras flickvänner upp ifrån ingenstans och frågade om inte dessa gardinerna skulle passa i deras nya kök. Suck...Jag som precis hade planerat mitt och "hans" kök, jaja...


Sitter lutad mot väggen och i perifirin ser jag min mage, shit! Jag har verkligen gått upp i vikt under "uppehållet". Men som Hansen uttryckte det hela: "Det är mysigt att  vara lite tjock".
Jag är ju inte direkt tjock kanske, men känner mig inte riktigt så bekväm med min vikt just nu. Det kommer dock snart försvinna när försäsongen med all löpträning börjar igen.
HOPPAS JAG!
Föressten ska jag och Sandra springa Göteborgsvarvet. Det ska bli riktigt roligt!

Nu ska jag ut i vardagsrummet och vara lite social med min familj. Det går tydligen någon bra långfilm på fyran...

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Lycka till med Göteborgsvarvet!! Hoppas det kommer att gå bra! Själv nöjer jag mig med Lerumsloppet.

Postat av: Anonym

Gratisgen är riktigt häftigt :) Man kan få helt (!) gratis prylar, allt från dvdspelare till presentkort på IKEA, laddat med 1000 kronor!!
Du kan till ock med få en gratis IPOD NANO med 2 GB!! Väldigt häftigt.. Allt DU behöver göra är att värva några vänner eller de som kanske är intresserade. Jag är själv medlem där vilket jag inte hade varit om jag inte visste att det är seriöst. Det är värt en titt åtminstonde.. Klicka på länken här bredvid :) http://gratisgen.se/?ref=64586

2007-03-03 @ 23:53:30
URL: http://sannibanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback