Kugga?

Körkortsteorin är inte riktigt min grejj. Usch vad jag hatar den! image226
Ge mig världens svåraste naturprov eller nått, men inte teoriprovet! Fan, fan, fan... Det tar knäcken på mig. Övningsfrågorna man får är ju inte ens logiska. Antingen tror man att alla tre alternativen är rätt eller att inget utav dem är det. Sjukt! De vill väl att så många som möjligt ska kugga så att de kan tjäna pengar på det. Och jag tänker inte berätta när jag ska ha mitt teoriprov eller uppkörning, utifall att jag skulle kugga. Pinsamt om alla visste då! Haha...

Morgonträningen gick jättebra imorse, skönt!
Slog dock i knät litegrann men tänkte inte mer på det då. Nu kan jag knappt gå. Det värker och ömmar. Är lite orolig faktiskt, knäskador är inget roliga och lyckligtvis har jag varit skonad från dem... hittills...
Usch vad jag känner mig vek nu, det är bara att käka två alvedon och gå till kvällsträningen tänker säkert ni. Det är nämligen så jag brukar tänka (eller säga :S) om någon annan har ont. Men ska hålla inne med dem kommentarerna i fortsättningen, jag lovar...

Naturprovet idag gick okej. Vill ha MVG men ska nog inte hoppas på för mycket. 
Samhällslektionen var som de alltid brukar vara. HELSTOLLIGA! 

Dags att plugga teori, trååååkigt...
 

Kommentarer
Postat av: iRiC

Tackar så mkt! ^^, Hoppas du fortsätter att läsa min blogg! ^^, Lycka till på teorin! Det fixar du! :D

Postat av: sabina

usch, körkortsteori sucks! ;) haha

2007-03-21 @ 13:06:57
URL: http://sabinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback