Läs inte!

Vad håller jag på med egentligen? Ingenting känns rätt. Varför tar jag inte mig själv i kragen? Har varit hemma sedan klockan halv ett idag utan att få gjort någonting, dålig jag är! På sex timmar kunde jag fått städat mitt rum, solat, pluggat svenska och bilteori, sprungit en runda och lagat mat.
Istället har jag solat en liten stund och sedan gått runt i huset med Ipoden och sjungit :S
SEX TIMMAR!!! Som jag bara har slösat bort! Gaah, varför gör jag såhär?
Nä, nu får jag sluta tänka så mycket och gå och ta damsugaren i handen och få lite nytta gjort. Ska dammsuga huset och städa mitt rum. SKA! Måste...
Gaaahd vilket tråkigt inlägg!
Hoppas inte ens att du orkat ta dig ner till denna raden...


Kommentarer
Postat av: sandra

hehe bra där!!
denna helg äre taggaaa som gäller :P

Postat av: Lina

Jag läste allt, och nu jävlar sara dammsuger du ordentligt ;) Puss på sig

2007-03-30 @ 18:52:43
URL: http://dilroht.blogg.se
Postat av: Herkules ; )

varför skriver du om vi inte ska läsa dahhh !! även hälsnigar från sandra ;) ah7 kihh
4

2007-04-04 @ 00:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback