Mysig söndagmorgon

image194

Det ska faktiskt bli roligt att testa. Jag menar Göteborgsvarvet är ju en folkfest utan dess like.
Jag är äntligen på bättringsvägen. På tisdag räknar jag med att börja träna lätt igen och i slutet av nästa vecka hoppas jag kunna ta någon löprunda samt köra ett gympass.

Vaknade idag i min STORA säng. Snacka om lyx att ha 140cm själv.
Morgonen (förmiddagen)  har varit mysig.
Vaknade tolv, har legat och läst Runners, käkat och tittat på Disney Channel.
Idag har jag en hel del att ta itu med i skolan. Blir återigen en tråkig lista här på bloggen.
Inte för att ni ska behöva läsa den, men det är bra att ha den här eftersom man kan bocka av efterhand då.

1. Naturfrågorna + webbuppgiften
2. Skicka in samhällsarbetet till Tim
3. Plugga engelskaglosor ( DE VILL JU INTE!)
4. Skicka in idéskissen till projektarbetet (okej, inte gjort, men måste prata med Tim om detta)
5. Läsa igenom spanskan
6. Packa och plocka (kan jag ju ffs göra imorgon)
7. Playa del sol
8. DNA-programmet på 1:an

9. Plugga körteori??? (Orkar inte)

Och redan gjort:
Sammanfattningen av februarimånad i specialidrotten
Samhällsfrågorna


Föressten fick jag en kjol och ett par pumps som jag beställt igår. Kjolen var helt okey och skorna var super!
Wiee...

Se ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback