Number 1?

Älskar lördagsmornar. Solen börjar titta fram nu, skönt! Ska ut och springa en bit. image245
Måste ju komma igång nu inför Göteborgsvarvet. Måste dock byta löparskor.
Får så ont i fötterna och knäna av mina gamla. Hoppas på att få ett par bra löparskor och en pulsklocka i födelsedagspresent. Hoppas också på ett sådant där töntigt Ipod-armband som jag kan ha när jag springer. Föressten kommer jag springa runt i de coolaste och tightaste cykelbyxor i sommar. Hela vårat lag har beställt likadana fast med olika tryck på rumpan. Det är allt i från Bacon till Elak och Ingen vet. Jag ska i alla fall ha Number 1, passande, eller hur? ;)

Ikväll blir det handboll på Tv igen, YEAH!
Skövde-Lugi, kan bli intressant.

Det blir också en hel del plugg. KANSKE! Behöver göra det, men orka...





Kommentarer
Postat av: Cicci

Oh, måste fråga dig en sak. Hur får man texten sådär runtomkring bilden? Om du förstår hur jag mendar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback