Sovdax

Okej, inget långt inlägg idag. Ska försöka sova så snart som möjligt även ifall jag tror det blir svårt med tankte på att jag gick upp klockan halv tio i morse. Det är lite tidigt att sova redan då.

Är lite hungrig också, måste nog käka en bit till. Glömde ju totalt av att äta och dricka under dagen som gått.
Shit också!

Imorgon är det DAGS! Jag ska känna på träningen litegrann igen. Var nere på klubbträningen nu ikväll och det kändes bra. Speciellt när man får höra att de saknar mig och att det ska bli kul att du sätter igång igen :D
YEAH

Mamma som alltid läser min blogg, berättade i telefonen för mig idag att hon minsann kunde sova jämter mig i den stora sängen så att jag skulle slippa känna mig så ensam. Tack mamma, gullidig!

God natt och dröm sött, om mig ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är utmanad: http://afrodite4.blogg.se/1173258936_utmaning.html
=)

Postat av: Lulun

jag vill också att min mamma ska sova med mig! din lyckost!

2007-03-07 @ 11:51:19
URL: http://lulun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback