Speedad

  1. Blogga
  2. Svara på samhällsfrågorna
  3. Städa huset
  4. Tvätta
  5. Titta på Du är vad du äter.

Får bara inte missa Du är vad du äter med Anna Skipper. Anna Skipper
Smått älskar det programmet, det får mig att känna mig väldigt nöjd och hälsosam med mig själv, haha.

Idag hade jag spanskaprov, det gick BRA! Skönt!!!
Fick också omdömen i svenska, engelska, idrott och naturkunskap idag.

Svenska-Mvg
Engelska- Vg+
Idrott- Vg
Naturkunskap Vg/Mvg
Specialidrott Vg (chans till Mvg :D )

Omdömen som jag är helnöjd med, speciellt med tanke på hur struligt detta året varit.

Nu måste jag ta tag i dagens små ting...
Ciao!


Kommentarer
Postat av: UmmaGumma

Hah, jag tycker Anna Skipper är av en människoart av sitt eget slag. Får inte grepp om hur hon är EGENTLIGEN.

Postat av: Betty Blue

Heja tjejen!
Vad bra du är.

2007-03-05 @ 12:09:43
URL: http://bettyblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback