Stadskörning

image227
Gick upp klockan sex i morse för att åka in till bilskolan och ha stadskörningslektion i Göteborg. Dåligt med sömn i natt då jag vaknade flera gånger och sov oroligt. Vänner som kört stadskörningen hade innan berättat för mig att det är jättesvårt så jag trodde ju att jag ALDRIG skulle klara det. Men det gjorde jag :D
Wow, känns så skönt nu och när jag tänker efter så var det inte så JÄTTESVÅRT som jag trott.
Ett steg närmre körkortet! YES...

Nu ska jag evetuellt sova en stund. Annars så är det plugg som gäller resten av dagen och SM-kvartsfinal mellan Sävehof- Trelleborg ikväll. Även ifall jag håller på RIK i en SM-final så hejjar jag självklart på Sävehof när de ska möta Trelleborg.
Ha en kanongo onsdagseftermiddag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback