Vågar man tro på våren?

Vågar man tro på att våren är här? Eller kanske kommer det snö redan imorgonbitti?
Jag har i alla fall njutit i fulla drag under dagen och dess solstrålar.
22*C kom termometern hemma mot våran soliga husvägg upp i.
22 GRADER! Visserligen i solen, men ändå! I vilket fall som helst så är våren på väg.
Och kom ihåg att det är nu ni ska njuta som mest.
Hela våren och sommaren ligger just nu framför oss.
6-7 månader av den härliga årstiden bara väntar på oss. YES, here we come!

image212

image213

Knoppar

Sten

Vass

Solsken

Okej att det brukar vara Saga som är den kreativa bland oss. Som pysslar, pärlar och fotar men idag kunde jag bara inte låta bli att ta med mig kameran ut i trädgården.
Jag älskar våren och sommaren.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Underbara bilder, har du verkligen tagit dem?? Jätte fina! Puss på dig hjärtat

Postat av: Emma

Ja det får vi allt hoppas. Fan va nice bilder du har tagit ;)

2007-03-16 @ 17:41:19
URL: http://www.emmip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback