Val av lagkapten...

Fredrik Ljungberg, lagkapten i Svenska fotbollslandslaget --> image244
Valet av lagkapten till Rödspättecup i vårat juniorlag var enligt mig helt rätt.
JAG var tydligen en het kandidat :S haha...
Smickrande, men skönt att Magnus gick in och styrde upp det hela och sa att det kunde vara lite si&så med en målvakt som lagkapten eftersom dom kan vara lite udda! Ha? Jag udda? Säger du det? :O ;)
Är glad att vi ska ha Frida som kapten, givet val tycker jag.

Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut. Våren börjar titta fram lite då och då.
"Varanann-dag-väder" känns det som att det är just nu.

I helgen SKA jag ta det LUGNT, fyra-fem veckor sedan jag var hemma en dag på helgen. SKÖNT ska det bli. Jag ska försöka göra saker jag mår bra utav, kanske en liten springtur samt kolla på massa handboll på 24:an. SM-slutspelet missar ni väl inte?
Jag SKA också PLUGGA. MÅSTE få lite STRUKTUR och ORDNING i mitt liv igen. Har inte varit bra med det det senaste nämligen. Sååå SKOLTRÖTT!!!
Men vet ni vad?
SOMMARLOVET börjar att NÄRMA sig!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja visst, det var ett bra val! Men enligt mig finns det många som skulle kunna passa. Och sara, det är bara att inse, målvakter kommer aldrig vara som de andra handbollsspelarna. Love u! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback