ADIDAS

image365

Ni som känner mig vet att jag har en förkärlek till Adidas. Både när det gäller träningskläder och vardagskläder. Dock har jag svikit dem lite vad det gäller skor för tillfället eftersom Nike just nu uppfyller mina krav mycket bättre. Men jag kan lova att jag med säkerhet kommer att köpa ett par nya Adidas Special (de klassiska målvaksskorna) till hösten. image369
Kempaskorna jag haft i år är nämligen hemska! Har aldrig haft ett par värre skor. Dem sitter dåligt, är klumpiga och dessutom luktar dem apäckligt! Äcklig lukt på träningsskor brukar kunna avhjälpas genom att man lägger dem i frysen vilket jag gjorde. Mamma upptäckte självklart detta och blev förfärad över att dem låg blandat med hennes älskade kantareller. Så nu ligger dem under min säng och luktar äckligt istället.

            Adidas...

image371 

 image372

Kommentarer
Postat av: Sara

Tur är alltid härligt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback