Att göra lista

Idag har jag en hel del att göra så därför blir det en tråkig lista:image376

1. Städa mitt rum.
2. Göra ett naturarbete med Camilla, Sandra och Evelina.
3. Skriva årsredovisningen och förbereda inför AIF:s årsmöte på onsdag.
4. Skriva en sammanfattning över föreläsningen i barnspykologin.
5. Tvätta.
6. Lära mig gå på min fot igen!
Trodde inte att stukningen var så allvarlig. Jag trodde att jag var smart när jag fortsatte springa resten av idrottslektionen och efter det hålla igång halva dagen och därmed ignorera smärtan (jag vet ju sedan tidigare att om man lägger sig ner och låter den stelna så är det vääääldigt svårt att komma på fötter igen). När jag kom hem gjorde jag dock det jag absolut inte fick göra, jag somnade! När jag sedan vaknade smärtade foten nått enormt och jag bara föll ihop när jag försökte stödja på den. Helvetes fot! Ibland undrar jag om det inte hade varit bättre för mig om ledbandet gick av helt där uppe i Hjo på reg.lägret för 1 och 1/2 år sedan. Då hade jag fått en operation och förhoppningsvis sluppit problemen som ständigt förföljer mig. Gaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback