Besvikenglad

Först vill jag säga att jag är besviken på en person som jag trots allt trodde lite mer om. Har man rätt att kommentera någon annans utseende, vikt? Det undrar jag skarpt. Visst, yttrandefrihet i Sverige men gäller det verkligen på detta området? Visst, jag ska inte heller vara jättekritisk eftersom ingenting sades rakt ut, men jag själv läste mellan raderna och fick min uppfattning av undermeningen i samtalet. Vet denna person om att det inte är särskilt smart att föra detta på tal till en 18-årig, idrottande tjej? Dessa "unga damer" ligger högt i kategorin: troliga anorexifall och det är sådana små saker och kommentarer som oftast utlöser sjukdomen.  

Så, slut på det negativa, nu till det positiva.

*Jag hittade ett småcoolt linne som jag köpte.
*Köpte också söta örhängen.
*Fick ett telefonsamtal som sa att vi fått en reservplats i Partillecup, :D.
*Fick ett telefonsamtal som sa att jag fått ett jobb till.
* Träningen gick bra.
*Mysig fika efter träningen i en liten "oas" mellan simhallen och ishallen. Inte visste jag att det fanns så "vackra platser bakom buskarna på bakgården, haha.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Han är ju inte jätte smidig direkt...men det är inget du hängt upp dig på hopaps jag. Vi skojar ju ganska friskt om det! Pusss

Postat av: Sandra

Han är ju inte jätte smidig direkt...men det är inget du hängt upp dig på hopaps jag. Vi skojar ju ganska friskt om det! Pusss

2007-05-29 @ 22:25:37
URL: http://www.sandraorsimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback