Borttagna inlägg...

Idag har jag gjort två inlägg, varav jag tagit bort båda två. Vet inte vad jag ska skriva. Först gjorde jag ett gulligull-inlägg om min galna klass. Tänkte då lägga in en speciell bild på klassen men den hittade jag inte :/ så då tog jag bort det första inlägget. Sedan gjorde jag ett inlägg om ett cancersjukt barn i Kanada som ville slå världsrekord i att få så många födelsedagskort som möjligt. Gick ut med en uppmaning till er läsare om att ni skulle skicka ett grattis, till honom men när jag själv insåg att jag förmodligen inte kommer att skicka ett kände jag mig lite dålig så då tog jag bort det också. Började leta efter vykort här hemma å gick in på postens hemsida för att se vad det kostar att skicka till Kanada och så. Inte vidare dyrt men tanken slog mig att posten stänger klockan 6, tror jag och han fyllde idag. Grattis Shane i vilket fall. Kolla in denna länken om du känner att du vill skicka ett kort till honom och om du tror att du hinner innan posten stänger: http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,1063619,00.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback