Dreamteam!

Vilket skämt! Trodde vi skulle bli utklassade mot fotbollsettorna idag på idrotten. "Det är ju inte rättvist att vi handboll/hockey ska möta bollkonstnärerna själva- vi har inte en chans" Men ack så fel vi hade! 1-0, 2-0, 3-0, 4-0, 5-0 och 5-1. Sikka lirare vi är! Degen, Nyrén och jag på topp (ja, vi springer lite hur som helst) och vilket radarpar jag och Degen är ;) Målkungar (åtminstonde han, haha)!

Vinnarinstinkterna höll i sig och vi vann de resterande två matcherna också! Grattis till oss. Och sen, på "order" av Sandra så skulle jag skriva om min totalmiss. Så visst, jag missade öppet mål. Skulle bara lägga in den men det var för lätt helt enkelt och jag missade. Så nu har ni fått dagens misstag. Men jag har ju inte berättat om allt bra jag gjorde (innan jag stukade foten- vilket jag självklart inte visade för ettorna). Mål på de kaxiga fotbollsettorna efter en snyggt vunnen kamp mot den kaxigaste (inga namn nämnda), spel till Degen som passade tillbaka till mig som bara la in den ;)
Tror inte att ettorna är lika stöddiga nu!

Den vinsten gjorde min dag!
Här är de spelare som gjorde det möjligt, haha ;) :

C. Hake
, våran stjärnmålvakt! image375
K. Degerlund
M. Nyrén
E. Aasted
S. Andersson
N. Viggeborn
J.Davis
C. Isaksson
, våran super "hejjarklack"!!!


Slut på dagens
"ego-inlägg"                   
Sov gott!
          
 //Sara, även kallad "Zlatan" eller "Ronhaldinio"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback