Drömtydare sökes!

I natt hade jag en märklig dröm! Jag drömde att mina tränare tvångsflyttade mig till ett annat lag, ett göteborgslag (behöver inte nämna vilket här på bloggen). Det är andra gången jag drömmer om klubbyte nu på ungefär en månad. Hmm, jag som ska stanna, som trivs i klubben och hoppas på en bra säsong :S Äsch förmodligen handlar det bara om att allting kretsar så mycket kring handbollen just nu. 

image355  image356 
Idag stundar plugg. USCH!
Jag har blivit riktigt slapp. Skolan suger, HÅRT! Vill inte men jag måste, inte långt kvar nu. Eller jo vafan jag har ju ett år till sedan, blä, blä... Äh, åker ner till tappen och spelar på Lotto eller nått så kanske jag kan vinna sisådär 60 miljoner, då slipper jag plugga och arbeta. SKÖNT, det hade varit :D
Vigge och jag ska låna upp pengar för att kunna helgadera oss på Tipset. Det skulle kosta ungefär 1 500 000.

Vilka tror ni på i eftermiddagens Sm-finaler i handboll då?
Dam: Skövde- Sävehof
Herr: Skövde- Hammarby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback