Egen lägenhet?

Kanske kan bli så till hösten. Att jag får flytta ut. Mamma och pappa kör ut mig ur huset! Haha, nä men det hade faktiskt varit skönt att få sitt eget lilla hus. I sådana fall ska vi bygga ut friggeboden och inreda den till mig. Jippi! Idag så vill jag det, men när det var på tal i höstas ville jag inte. Kände inte att jag skulle vilja bo därute själv av några anledningar men nu vill jag helt enkelt. Förmodligen var jag la för liten för ett halv år sedan. Det är sjukt vad jag mognar fort egentligen. Vem blir redo att flytta tio meter hemifrån på ett halvår liksom? Det är helt galet! Haha, nä, skämt åt sido men visst hade det varit underbart skönt?

image381
Hmm, mitt stora problem lär ju i alla fall bli inredningen. Kanske borde man borde man använda sig av så mycket färger, former och material som möjligt, så att det blir världens mest osammanhängande mix!
Vad säger ni om det?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, jag längtar tills jag får en egen lägenhet! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback