Försäsongsstämning!

Jag älskar försäsong!
Fysen, visst det är jättegó träning som jag tycker jättemycket om, men den egentliga anledningen till att jag verkligen älskar försäsongen är stämningen! Den underbara stämningen i hallen! Alla känns mycket gladare under försäsongen. Kanske har nått med väder, hormoner och frigjorda endorfiner att göra, vad vet jag? :P

Grabben, you make my day... När du sa hej till mig förut:D

Imorgon blir det troligen utgång med tjejerna :D KUL!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... Har längtat efter att blogga i två dagar nu men mitt internet har strulat en massa så det har inte riktigt blivit så. Visst är det typiskt, nu när jag kan blogga kommer jag inte på nått att skriva om. Eller jo, jag är trött. Trött för att jag genomfört löptester och nationella prov i kombination med lite sömn.. Lite sömn för att någon/några underhållt mig vid msn samt att jag i går natt blev våldgästad! En stor spindel på mitt golv!!! Jag hatar spindlar. Klockan var halv ett och jag hojtade i huset för att väcka mamma. När mamma väl kom till min undsättning hade jag burat in min fiende i papperskorgen. Mamma tog dock bort papperskorgen eftersom jag inte vågade sova i mitt rum med en levande spindel på golvet, oavsett om han var inburad eller inte. Kanske ska tillägga att pappa var i Stockholm och att mamma också är rädd för spindlar. Alltså använde vi oss av mosa-spindeln-med-en-telefonkatalog-och-75kilo-Sara-metoden! Efter det stängde jag också in det döda djuret i en skokartong och la böcker på den. Sedan kunde jag sova lugnt...

Bilder på dramatiken:


Nu orkar jag inte mer. SOVA!!!
God natt mina vänner...

Kommentarer
Postat av: Saga

Skokartongen har jag aldrig testat ;) haha

Postat av: Sandra

Smart där med skokartongen, du är ju en grym spindeljagare! Framtida yrke? Pusss

2007-05-05 @ 10:45:03
URL: http://www.sandraorsimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback