Gainomax i duschen

Nya länkar:

www.legohandboll.bloggagratis.se
Allt nytt skvaller inom handbollsvärlden.

www.askidask.blogg.se
Störtskön handbollskille från Karlshamn. Hoppas att han inom snar framtid börjar spela i ett Gbg-lag, helst då Aranäs såklart!

Annars så har det varit en om möjligt ännu mer "flummig" dag i skolan. Alla i klassen var sådär mysiga idag. Tror nog att de flesta hade vaknat på rätt sida. MYS-dag helt enkelt...

Asså, jag tror att jag fått "bloggtorka". Vet inte vad jag ska skriva längre. Vad är viktigt liksom? Att jag dricker Gainomax i duschen är liksom inget man kan skriva om. Men, kanske låter patetiskt men det är ungefär så mitt liv ser ut just nu. Träning, dusch, mat, sömn och så lite msn:ande såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback