Inte sugen...

Hoppas inte att mina vänner hinner läsa detta innan dem går hemifrån. image358
Känner nämligen inte riktigt för att gå ut i kväll. Känner mig dåsig och trött. Skulle kunna somna när som helst. Det är nog bara att inse att jag inte är någon "big-party-girl". Men jag kan i och för sig när jag vill och oftast brukar det ju vara när man inte alls känner för det som det blir roligast, eller hur? Aja, det får bli en god middag och ett glas vitt på RumpanBars uteservering i alla fall så får vi se sedan vad vi gör.

Shiet vilken tippare jag är föressten!

Spelade på handbollsmatcherna idag och var riktigt nära att tippa rätt i dammatchen.
Spelade för både mig och mamma.

Mammas såg ut så här: Sävehof- Skövde 23-25
Och min såg ut så här: Sävehof- Skövde 29-27

Med en halv minut kvar att spela såg mammas resultat ut att gå hem. 24-23 till Skövde och det ända som kävdes för att vi skulle vinna pengar var att Skövde gjorde ett mål till. Men vad händer då? Då gör Sävehof ett mål till och tar matchen till förlängning. Attans! Gissade i alla fall rätt på antal mål i matchen.
Väl i förlängningen vinner Sävehof med MINA SIFFROR 29-27. Tyvärr gäller ju bara tippningens resultat efter ordinarie speltid. Fasiken! Men håll med om att jag är grym! På nått sätt fick jag ju in det ena resultatet i alla fall.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Har du inte Röstat än, så gör det nu...
Vilken är den bästa TV-Serien??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback