Jag, fembarnsmamma?

Idag har jag varit ute på stora äventyr! Jag har storhandlat mat till hela familjen själv. Eller pappa var visserligen med, men det var helt klart jag som styrde upp det hela! Sprang runt i affären som en galning. Hoppas inte att någon märkte hur förvirrad jag var. Det är något som ingen annan behöver veta. Andra får ju gärna tro att jag är så världsvan så att jag är och handlar själv, pappa höll sig nämligen ur vägen. Tror att det var därför som två tanter först kollade på min överfulla kundvagn, sedan kollade dem på mig och därefter på varandra. Deras hakor hängde långt ner och de såg riktigt chokade ut. När jag vände dem ryggen hörde jag hur de tisslade och tasslade om min överfulla vagn med mat. Förmodligen trodde det väl att jag var en ensamstående fembarnsmamma på 22 år eller något. Men vad dem inte visste var att det egentligen är jag som är ett ordentligt matvrak.

Jaja, jag lyckades med bedriften att göra slut på 3700 kronor på en timma i en mataffär! Slå det ni!
Sprang runt mellan gångarna och letade varor mitt i den värsta ruschen! Vi kunde ju inte ha valt ett bättre tillfälle att storhandla på än en lönefredag! Shiet, hur dum får man egentligen vara! Men men, nu finns MIN mat hemma och jag behöver inte svälta mer... Gött :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gött Sara, får jag komma och äta upp DIN mat nu då?:P Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback