Massa blablabla bara...

Känner att det blir ett sådär lite smådjupt och tråkigt inlägg idag. Jag mår toppen just nu. Efter förra veckans besvikelse över min egen prestation, eller snarare vad jag inte presterade över huvudtaget har jag nu tagit tag i min träning. Haha, tagit tag i min träning kanske låter dumt att skriva med tanke på att jag tränar 7-10 pass i veckan men det är en väldig skillnad på att gå till träningen för att bli tränad eller för att träna! Självklart kan man inte jämt hålla fokus till 100% eller springa på max men man kan under alla träningar, hela tiden tänka positivt samt tänka på vilken utdelning träningen kommer att ge så småningom. När det känns tungt går det faktiskt mycket lättare bara genom att man tänker några positiva tankar och biter ihop.
Jag kan ju inte garantera att jag kommer fortsätta i samma positiva spår för resten av mitt liv, man har ju som sagt upp och nergångar men under denna vecka som jag har testat och verkligen ansträngt mig har jag insett vilken enorm skillnad den mentala biten gör. Jag hoppas att jag lyckas bibehålla mina nya tankar, något jag kommer anstränga mig för att göra.
Man får ju ingenting gratis här i livet!



Jag jobbar på mitt hemliga projekt. Vet ännu inte om det kommer att ge resultat, men jag hoppas och tror det. Bara jag fortsätter i samma spår som jag redan gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback