Men det är ju kul att domarna är Önneredare :/

Det är ju jättekul att spela en match i motvind båda halvlekar. image377
För motvinden slapp vi inte när vi bytte sida. Vilka domare! Kan vi inte alltid ha dem? Bill och Bull, som  tydligen har nått emot Aranäs och som bara springer runt på planen och tror att dem är snygga? Snälla, det är ju så kul att spela sådana matcher! Jag röstar i alla fall för att alltid ha dem två... or not...Katastrof! Det är nästan så att det är konstigt att jag inte fick rött kort när motståndaren sköt mig i ansiktet efter signal! Så dåliga va domarna. Nu fick jag ju inte rött kort, som tur va. Men jag tror att han fick lugna ner mig eller ställa sig i vägen för mig eller nått för att jag inte skulle flyga på nummer 2 i Önnered. Jag blir ofta arg på planen men idag hade jag smällt till henne om jag hade fått chansen.

Jaja, vi vann två i alla fall och är i semifinal imorgonbitti klockan 09.00.
Kom och titta!

"Det står lika, men egentligen leder vi med ett"

                                            /Citat, Warta herrjuniorers tränare. 


                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback