Min käreste säng

Inatt hände nått kul, eller kul vet jag inte om det var men vad ska jag säga, hmm.. intressant kanske. Snackade med Jonas på msn och så sa han att han strax kommer tillbaka. Visst tänke jag och la ner huvudet på kudden och självklart somnade jag på två röda! Så online med datorn i sängen har jag sovit hela natten. Klockan 7.45 i morse vaknade jag dock och såg meddelandet. Och vet ni vad!!! Han hade loggat ut, haha!
Inte heller orkade jag stänga av datorn då så när jag nyss vaknade igen hade jag fått ytterligare ett meddelande av Kigge, som också hade loggat ut!!! Förstår dem inte att jag sover och snaaart ska svara? haha...

Å neeej, shiet också! Nu la jag min vita kudde i mina köttbulle/rödbetssallads-mackor. Fan också, går sådana fläckar bort? Måste sluta använda min säng till att äta i, slänga grusiga skor i och sova med datorn i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback