Mitt liv är nog världens största och svängigaste berg&dalbana!

Just nu är det lite spänt och struligt lite varstans. Jag kommer hålla fast vid mina åsikter och vad jag sagt och gjort, däremot vill jag inte ha det så här! Trivs inte med det. Det vill jag att ni ska veta. Det var en jobbig dag i skolan på grund av allting och jag ville bara hem. Hem till min säng och inte kliva ur den förren allt kändes bra igen. Men plikten, det vill säga träningen kallade och iväg åkte jag för att hoppa cirka 200 olika hopp á la Kajsa Bergqvist. Friidrottsträning med den forna ÖIS-tränaren Johan Brink stod på schemat och jag måste medge att det var lite roligt.

Sedan måste jag ju också berätta att en utav de hetare "grabbsen" (enligt mig) i herrlaget lånade min astmaspray idag. Problemet är bara att jag la tillbaka den i väskan och när jag så glatt skulle använda den (samma som honom) insåg jag att det låg två stycken inhalatorer i min väska så jag visste tyvärr inte vilken som han hade använt.
Tråkigt men sant...

image373
Nä, usch för allting just nu. Vill bara ge upp för en dag. Ligga i sängen, kolla på 24 och äta godis. Nä föressten inte äta godis. MISSBRUKA och FROSSA i godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback