Negativt/Positivt

Vi börjar med dagens negativa:

1. Min Ipod nano är borta! PUTS VÄCK! Gaaadh... Hur ska jag klara mig utan den? Jag MÅSTE hitta den! Mitt liv går under annars. Använder den jämt, jämt, jämt... Fan också!

2. Jag har tappat bort en lapp i svenskan där min hemuppgift inför morgondagens lektion stod. Hoppsan!

3. Jag har skoskav! Hur ska jag förklara det för lärarna, när det kommer så lägligt inför cooopertestet imorgon? Dessutom börjar försäsongen imon, och jag kan inte ha skor på mig! Vad fan ska jag göra?

4. Min blogg ser förgävlig ut!

5. Jag ligger efter i typ alla ämnen i skolan! Så skoltrött! Orkar inte, vill inte...BLÄ!

6. Klänningen från Be you (k) som jag hade beställt var inte lika snygg i verkligheten så nu måste jag skicka tillbaka den. Jobbigt...

7. Benen på min säng håller på att vika sig, precis som på Sandras. "Skrattar bäst som skrattar sist"

Och nu till dagens positiva:

1. Jag har köpt ett par snygga, vita byxor.

2. Jag har köpt ett par skor, billigt :D

3. Fikade med mina tjejer :D och gick i stan med Camilla.

4. Spenderade lite tid på min soliga studsmatta.

5. Saga har lovat att hjälpa mig med designen på min blogg, så håll ut :P

6. UEFA Champions league ikväll: Milan- Manchester United.

7. Sverige leder just nu med 5-0 över Schweiz i hockeyVm.

En dagens roliga finns också:

1. Blev totalt sänkt av Joseph idag. Han sprang/ramlade/slängde sig på/över mig när han skulle fånga en boll. Mig flyttar man inte så lätt, men inte ens jag står upp när en tvåmeters-kille på typ 95kg faller över en. Haha! SÄNK!



Kommentarer
Postat av: Saga

Ge mig lösenordet då din tönt ;)

2007-05-02 @ 21:37:57
Postat av: jonvan

hehhe what a fucking day!
det där med ipoden skulle jag bli gaaaalen på

Postat av: Saga

cooooolt liksom ;)

2007-05-02 @ 22:49:48
Postat av: David

kolla i fickan..

2007-05-03 @ 09:22:01
URL: http://davemeister.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback