Panikplugg!!!

Panikplugg! Sitter nu med ett STORT, betygsgrundande arbete i barnpsykologin som ska in på onsdag. image359
Jag har skrivit 3 sidor och det ska vara på MINST 7. Började med detta i dag, jag vet, jävlar vilken planerare jag är :S Det handlar i vilket fall som helst om Anorexia. Fan vilken sjukdom. Helt sjuk! Fattar inte hur människor kan låta bli att äta! Jag äter konstant. Går nog seriöst inte en timma utan att jag äter något :D Handboll och mat är ju mitt liv ffs!

Jag förstår inte hur man kan låta bli att äta men jag förstår nog ändå sjukdomen tror jag. För det är väldigt lätt att bli fixerad vid något.
"Snöa in" som min mamma brukar säga att jag gör.

Men men, nu måste jag fortsätta med mitt arbete...

Kommentarer
Postat av: Mats Nosstgneb

Tycker också att det är svårt att förstå. Men man vet nog inte riktigt förrens man själv har gått igenom skiten.

Själv tycker jag att mat är det bästa som finns. Äter, precis som du, konstant xD Tittar i kylskåpet, ser att där inte är något att ha. Tittar i det andra, samma sak där. Så tittar jag i det första igen och hoppas att där ska ligga en frukt eller något. Men det vet jag ju att det inte gör. Ja, det är svårt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback