"Ta ut korven, Orsimo!"

Helt spontant hamnade valborg hemma hos mig. Trevligt! Det är sjukt vad knäpp min klass är, men på ett bra sätt :D Jag menar, vem om inte Degen och Brikell skulle tvätta korvar i MIN tvättmaskin? Haha, galet! Det finns en film på detta som Degen kommer lägga ut på Youtube senare och eventuellt kommer den även in på bloggen. Annars följer lite bilder nedan:

image326
Sofie, Sabbe och Lina från BF. Söta ni är tjejer!

image327
Camilla förfestar :S ??? haha...

image328
Grillmästarna själva!

image329
YEAH

image330
Opps, inget kalas utan kras!

image331
My gang...

image332
Olli är på G!

image333
Gott Kelle

image334
Trevligt

image335
Trubaduren himself =)

image336
Utpekad, eller vad?

image337
Jaha...

image338
Hopphopp!

image339
Vad hände där?

image340
Posa killar, Posaaa!!!

image341
Och posa lite till...

image342
Så fin bild va :D

image343
Vigge, Brikell och Degen.

image344
Vad/vem pratar du om/med Joseph?

image345
Till sist men inte minst, allas våran Kristoffer Degerlund!
Kunde inte motstå frestelsen att lägga ut denna bild på dig.
Såå HET!

Tack för en trevlig valborg mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var grymt Sara! Jag hade jätte skoj, och är väldigt sugen på resten av bilderna:) Puss puss

Postat av: Saga

Underbara bilder! Hade velat vara med! ;)

2007-05-02 @ 07:52:02
Postat av: Lina

TACK för att vi fick komma sara de va skittrevligt, o tack för skoskavsplåstret :)
Nästa gång får du komma till oss på landet ;)
Puss

2007-05-02 @ 08:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback