Tråkigt

Jag är uttråkad :/ Jag hatar att inte ha något att göra. image361
Eller rättare sagt, jag hatar när jag inte orkar ta tag i någonting. För saker att göra, det har jag alltid! Men det är en sådan där tråkig torsdagsmorgon. Jag är nog knäpp när jag gnäller när jag är ledig. Ja, jag är ledig från skolan idag.
Det är nog vädret som gör mig deppig. BLÄ! Vill ha sol! Vill ha sommarlov! Vill ha pengar! Ååå det är massor som jag vill ha just nu. Jag saknar något, men vet  inte vad? Jag borde gå ut och springa för att rensa tankarna lite men jag orkar inte. Och så har jag ont i halsen, något som jag haft i tre veckor nu :S...

Hoppas Molly får sina kattungar idag. Det hade gjort min dag lite upplivad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback