Trevligaste bussresan på länge

Idag har jag varit en bra ungdom. Jag pratade med en gub..emm..äldre man på bussen, hela vägen in till Kungsbacka. Trist, varför satte du inte bara Ipoden i öronen? tänker säkert ni, men faktum var att han var riktigt trevlig. Vi pratade om idrott, handboll och fotboll då såklart. Han skulle nämligen in och se derbyt mellan Gais-IFK. Han var Gaisare, hmm, aja...Trevlig pratstund i alla fall.

Imorgon bitti är det dags för morgonträning igen :D image388
Tänk vilken lyckligt lottad människa jag är som varje tisdag- och torsdagsmorgon får chansen att börja träna klockan 7.30 och dessutom bålträning! Är det inte alldelses för bra! När klockan ringer vill man inget hellre än att ligga kvar i den varma goa sängen men så kommer man på att man ska upp och träna styrka, då flyger man ju upp! Pigg som en nötkärna och frisk som en lärka (eller är det tvärtom :S). Alla människor borde få ha det lika bra som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback