"Värda bloggar"

Tack Jonvan för det gulliga du skrivit om min blogg på din egen. Det var verkligen kul att läsa:

tre bloggar ja alltid följer:

http://www.sara1.blogg.se hos henne finns det ärlighet om vardagen som inte går att ebskriva. visa gillar inte långa inlägg om någonannans vardag men det gör ja för det blir kul att läsa om hennes vardag på grund av att hon skriver den så detaljerad o bra o det är rätt så imponerande. o så tränar hon =))

WOW! Denna reflektion klår ju allt! Bättre än att ligga på bloggtoppen ju (inte för att jag har gjort det, men ändå, haha). Det är kul att någon förutom kompisarna följer min blogg regelbundet, och speciellt en kille!

Ska ju självklart nu också berätta att jag följer din regelbundet. Tittar in ofta för att se vad för nytt som hänt och en sak som jag länge beundrat dig för är den respekt du hyser din flickvän. En kille med den respekten önskar jag hitta en dag! Så alla som läser detta inlägg, gå också in och kolla www.jonvan.blogg.se

Tack återigen!, det här gjorde min annars så trista dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback