Vill bort!

image374
Mina inlägg blir inget roliga just nu. Sorry, men läs inte ifall ni inte bryr er, för just nu handlar det om mig och mitt liv mycket. Jag mår inte bra just nu. Så nu kan vem som helst få reda på det också eftersom jag är korkad nog att skriva det på internet. Men har bestämt mig för att göra en till blogg, en lösenordsskyddad, dit endast ett fåtal kommer ha tillgång att läsa om mitt liv och mina tankegångar. Är inspirerad av Saga, då hon satte lösenord på sin blogg igår. Jag kommer dock inte göra det på denna eftersom jag tycker att bloggandet är kul och det har blivit en del av min vardag det senaste halvåret. Därför kommer jag att föra två bloggar, varav en är lite småhemlig.

Just nu skulle jag mest av allting bara vilja åka utomlands. Inte nödvändigtvis något varmt land, bara jag får komma bort för en stund. Egentligen är det inte så mycket just nu, men för mig är det mycket.

Sitter nu i skolan. Har haft nationella prov i engelska hela morgonen och de gick ÅT HELVETE!
Kommer på mig själv med att sitta och fundera på massa annat under "listening"-delen vilket självklart resulterar i att jag mitt i de olika parterna "vaknar upp" ur mina dagdrömmar och inser att jag inte kommer kunna svara på en enda fråga utan att ta till gissning.

Saker att fundera på under ett nationellt prov, listening-delen:
1. Skolmatchen mot Lindälv.
2. Kvällsträningen, med en stor förhoppning om att slippa springningen.
3. Att jag måste sola innan Aranäs Open till helgen.
4. Varför skriver alla utan jag?
5. Jag vill utomlands.
6. Att det är 50% chans att jag råkade använda samma astmaspray som A..hmm, han i herrlaget.
7. Det är varmt.
8. Prov-vakten ogillar mig skarpt!
9. Tänk att jag har så många "konlikter" på gymnasiet när jag inte hade en ända i grundskolan.
10. Jag kommer få IG.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är nog ganska bra med en såndär lösenordsskyddad blogg, för sin egen skull liksom! Själv känner jag att jag inte är såpass djup på den jag har att jag behöver det, men vem vet, det kanske kommer. Jag vet att det ordnar sig, det gör det alltid gumman. Kanske varit lite disträ mot dig det senaste, men både jag och du vet varför. Känns som om det är över nu och vi har hittat tillbaka till varandra som vanligt. Hoppas du känner samma! Puss puss

Postat av: hanna

hej på dej gumman! fan, ta listening för var det är.. åt helvete! =)som om en engelsk man kommer at vägra att upprepa det han sa till dej! "-no i shall only tell you ONCE!" och om så skulle vara fallet ska man ju bara skita i honom! det finns ju fler! haha skämt åt sido du är grym tjejen! puss

2007-05-15 @ 22:55:37
Postat av: Johanna

Jag brukar också lätt sitta och tänka på annat när man absolut inte ska det. Och det är ju inte alltid så bra :P Och jag håller med dej, jag vill också åka utomlands, skulle vara underbart skönt just nu =)

2007-05-16 @ 17:05:57
URL: http://sayitall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback