Vuxenpoäng

Din vuxenpoäng

Namn: Sara
Datum: 2007-05-09
Ålder: 18
Vuxenpoäng: 4.5
Uppskattad ålder : 10
Gör testet du med på
www.vuxenpoang.com


Gjorde ett vuxentest nyss. SKRÄMMANDE är det ända ord som ekar i mitt huvud just nu! Uppskattad ålder på mig enligt testet var 10 år!!! Är jag så barnslig? Asså, visst jag vet att jag kanske är lite oansvarlig, slarvig, okunnig vad det gäller matlagning och städning men vafan på en tioårings nivå kan jag väl ändå inte vara? :O Eller är det så?

Idag har vi haft såkallad "tjejkväll" i föreningen. Halvsegt till en början. Eller ska jag kanske säga, tills det att jag fick KÄKA! Sedan blev jag lugn och lite människa igen. Det gick att prata med mig och jag tror att jag kanske rent av var lite trevlig för ovanlighetens skull.
Men sedan när det var dags för Jerry Hallbäck, Krister Broman och Sara Andersson (inte jag, Sara Andersson utan en annan) att snacka om träning och inställning knep jag igen min lilla mun igen. Intressant! Det är nästan alltid lika kul och inspirerande att lyssna på människor som gått långt och lyckats med vad dem gjort. Det inspirerar mig och sätter igång min hjärna med att jobba på nya mål och utmaningar! Det gillas :D

Sov gott...

Kommentarer
Postat av: Mats Nosstgneb

Din vuxenpoäng
Namn: Mats Bengtsson
Datum: 2007-05-10
Ålder: 18
Vuxenpoäng: 13.4
Uppskattad ålder: 24

YES! Jag får gå på systemet xD

Postat av: Sandra

Har precis kommit ut från matte b provet, DÖDSPROVET! Det gick så dåligt att jag inte ens vill kommentera det, fast det har jag gjort, på min blogg! Ska också göra dedär vuxentestet, ska bli spännande! Du sover säkert gott nu! Pussar

2007-05-10 @ 10:45:25
URL: http://www.sandraorsimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback