Dejtar Zlatan

Självaste Zlatan dejtar Zlatan :P Enligt denna sidan, http://www.tiiamo.se/dmz/famedate/default.aspx är Zlatan den person som passar mig bäst att dejta, haha.
Tja, varför inte?

image547

Förra veckan i fotbollsmåndag så intevjuade de ju honom efter det att han invigt sin fotbollsplan i Malmö. Alla som känner mig vet att mitt smeknamn i handbollen är just Zlatan. Ibland brukar vi nämligen lira fotboll som uppvärmning och det är där jag fått smeknamnet. Kan tillägga att Camilla är Allbäck :P I alla fall så satt jag och pratade med Sandra på msn samtidigt som jag tittade på intervjun. Jag frågade henne om hon inte tittade på 4:an. "Nä, ska jag det?" "Ja, jag är ju på tv", svarade jag då, och innan jag hann blinka var hon borta från datorn. Hon berättade sedan lite roat att hon flugit ner för trappan och ropat genom hela huset "SÄTT PÅ TV:N MAMMA! SARA ÄR MED PÅ 4:AN!!!" De slog på rätt kanal när det precis blev paus men textremsan nedtill i bild kom upp "Fotbollsmåndag: Strax fortsätter intervjun med Zlatan" Sandras mamma hade tydligen lite chockat frågat Sandra om Sara är med på fotbollsmåndag :O "Nej mamma, det är hon inte" HAHA!

Fattar ni vad roligt jag har haft åt detta :P

Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha jag gjorde en sådan test & då passar jag ihop med Persbrandt.

Postat av: Nathalie

hehe visst e han lite söt ;)

2007-10-19 @ 12:25:26
URL: http://lillan86.blogg.se
Postat av: Katrin karoliina

Såg att du kommenterat på den här bloggen för ett tag sedan, och vi är igång igen :)

2007-10-19 @ 16:31:22
URL: http://lyxlivgbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback