Har tråkigt

10 favoriter:
Färg: Svart
Mat: Mammas
Band: Pass.
Film: För tillfället kollar jag Hip Hip.
Bok: Skolböckerna, räknas dom? ;)
Sport: Handboll :P
Årstid: Sommaren :D ÄLSKA!
Veckodag: Lördagmorgon är bäst!
Glassmak: Vanilj med lakritsflakes!
Tid på dygnet: När klockan ringer halv sju på morgonen och det är mörkt ute och man är tvungen att skrapa rutorna på bilen ;-)

9 för tillfället:
Humör: Glad!
Smak: Torr i munnen :S
Kläder: Trosor och topp (ska sova snart).
Bakgrund: RÖTT!
Nagellack: Trasigt genomskinligt...
Tid: 00.54
Omgivning: Tyst, som i natten!
Irritationsobjekt: Att mina fötter ligger utanför täcket och fryser.

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: E.S och C.
Screen name: :S
Husdjur: Katter :D
Piercing: Öronen. Vågar ingen annanstans.
Förälskelse: När jag var liten i min granne, Tim.
Musik: Spice Girls såklart!
Bil: Mammas volvo V...???
Kyss: Spännande :P

7 senaste:
Cigarett
: :O
Mat: Godis :S
Dryck: Cola "dubbel:S"
Biltur: Förut...
Kyss: Det kan ni ju klura på ;-)
Spelad låt: Nån Timbaland, ganska självklart eftersom det är Camilla som gjort min spellista i Itunes.
TV-program: Hip Hip! "Känd å smal, känd å smal"

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej!
Brutit mot lagen: Räknas att köra för fort???
Blivit arresterad: Nej!
Badat naken: Japps :P
Varit med på TV: Nooooway!
Kysst någon du inte känner: Eeee misstag gör väl alla ;-)

5 nej tack:

Kläder: Ullared!
Mat: Inälvsmat.
Musik: H-musik ;P
Dryck: Alkohol...
Personlighetsdrag: Falska och beräknande.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Tränade handboll och kollade herrrarnas match :P
Du kan höra just nu: Min dator surrar nog lite.
Du inte kan leva utan: Tandborsten och handbollen. Självklart familjen och vännerna också!
Du gör när du har tråkigt: Sover :)

3 personer:
Du kan berätta allt för: Mamma, E. S och C.
Du tycker om: Det mesta :P
Du inte gillar: Dips och chins!

2 val:
Kaffe eller te: KAFFE!
Vår eller höst: Vår! Lovely :P

1 önskan: Att vara lycklig och att bli handbollsproffs (låter som en småkille på 11 år vars ända tankar är att bli fotbollsproffs, hmm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback