ML

Sara | www.sara1.blogg.se säger:

nä gud jag e supertrött

Sara | www.sara1.blogg.se säger:

tror att jag tog ut mig alldeles för mkt på matchen

Sara | www.sara1.blogg.se säger:

borde iaf inte sprungit så mkt på uppvärmningen

-+- Jonas Jensen | säger:

hahah

-+- Jonas Jensen | säger:

-+- Jonas Jensen | säger:

typiskt målvakter

Sara | www.sara1.blogg.se säger:

haha that´s me

"Å typiiiskt" Citat Kelle...

Idag blev jag bäste spelare, eller matchens lirare kanske det heter?, mot Baltihov. Spelade stabilt men vettefan om jag var bäst :S snarare surast, argast och mest frustrerad :P haha Fick i allafall en sådan där chokladask som man får av farmor och farfar på jul, guud vad är det dom heter....??? Jo Alladin! Men det är ju nötter i dom så jag gav bort asken till flickor 95 eller nått som så troget stöttat oss med sina långa hejjarsången med gälla röster, haha :P

Nu är det sängen nästa!
Puss hej :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Meeeeh, vafan! Varför gav du inte asken te mej för:(
Nu blev jag ledsen faktsiskt :P
Haha...
Men grattis i alla fall :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback