När man som bäst behöver det

Just nu känns det ganska tungt. Eller inte tungt så, men i perioder så tänker jag lite för negativt. Egentligen mår jag bra men så är det ju höst också. Det regnar, jag fryser och jag ser förgävlig ut i håret! haha! Måste verkligen göra någonting åt det. Men som ett brev på posten, och när man som bäst behöver det fick jag en jättegullig kommentar på mitt inlägg med bilder från i söndags. Tack :P (Eller är det någon av mina kära klasskompisar som är så snäll?, haha :P) Lite svårt att svara på en anonym kommentar dock, men javisst går jag på Aranäs :D

Igår var jag på derbyt mellan Sävehof och RIK. Bra match, bra handboll :D Och ögongodis :P Lyckad  tisdagskväll, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback