Sara gör bort sig såklart!

Dagen började med att jag tog personligt rekord i bänkpress på gymmet :D 52,5 kilo, det ni ;) Tack Ino, det är din förstjänst eftersom du tvingat mig att göra några armhävningar sådär (typ 150 stycken i rad).

Sedan spräckte jag mina jeans när jag skulle ta på mig dem, haha. Inte så mycket i och för sig, så det var lugnt.

På svenskan tog Tim tag i mig och vi gick och fixade mina kurser hos SYV, jag låg tydligen efter 100 poäng :/ Så nu måste jag läsa två femtiopoängskurser till, till våren och det SUGER rejält!

Och slutligen gjorde jag bort mig! HAHA. Vi stod några ur min klass vid skåpen (jag visste inte att det var två från ID2:an där också). Så hör jag Bolli säga att han skulle gå och gymma nu. Vänd in i skåpet frågade jag "Men ska du gymma igen? Det har du ju redan gjort idag ju?" Inget svar, det gick några sekunder och sedan började alla skratta. Så va det killen ur tvåan som sagt det och inte Bolli. Dom trodde att jag var dum i huvudet. HAHA! Lite kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah så skön

2007-10-10 @ 21:00:53
Postat av: Sandra

Nästan i klass med Zlatan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback