Tillägnat mina fans och hängivna läsare

Förra veckan höll jag fan på att bli den nya syperbloggaren! image538
Självklart skulle jag kunna bli det eftersom jag skriver galet bra och intressant. Jag har en tro om att svenska folket inte behöver fler modebloggar utan att de dom vill ha är just en blogg som min! MEN, nu kommer vi till det STORA MEN:et. Jag har helt enkelt ett alldeles för intressant och bra liv. Jag lever och har kul tillskillnad från de flesta superduperbloggarna eftersom de gör ungefär 2 miljarder inlägg om dagen och svarar på tusentals kommentarer. Det tar sin lilla tid, vilket jag upptäckte då jag själv började bli vääääldigt populär, hamnade på aktiva listan och hade typ 1000 läsare om dagen :P Okej Kenza har väl 7000 eller nått men så är hon ju etablerad också. Bloggen är inte värd mer tid än den tid jag har att lägga på den. Orka jobba sig! Så tyvärr alla mina fans, från och med nu kommer det inlägg då jag känner för det. Något om dagen tror jag det kommer att bli!


Nu till mitt liv! Strunta i att läsa det om ni inte intresserar er. Jag vet att jag har några trogna läsare i mormor och mamma i alla fall :D Me like!

I fredags var det orienteringsdag i Rigortorpet. Jag sjukanmälde mig av en anledning. Jag prioriterar handbollen högre än ett idrottsbetyg. Jag har skadade ledband i båda fötterna och en sträckning i baksida lår OCH en viktig match idag som jag inte ville riskera. Därför sjukanmäde jag mig och tänkte gud så skönt med en sovmorgon. Men icke, fick hoppa in och jobba istället och shiet vilket kaos det var. På kvällen sov Emma hos mig, mysigt.

Igår morse gick jag upp 06.30 för att börja jobba 07.30. Jobba mellan 07.30-22.00 igår. Blev 12,5 timmar med OB-tillägg. GÖTT!!! Alltså harv jag jobbat 21,5 timmar i helgen vilket är kanon för min ekonomi :D Speciellt med tanke på att jag ska till Danmark två-tre dagar nästa vecka (om det inte blåser för mycket) och shoppa med mamma. Den tjugoandre oktober blir det även Lager 157 :P Jippi!

Sedan blir det nog två utlandsresor i juni nästa år. En med klassen och en med familjen. Härligt! Funderar på om jag kan ta direktflyg från det ena stället till det andra. Och sedan ska jag flytta ut i mitt nya hus på tomten nästa år också samt försöka skaffa bil :P + alla studentkläder, balkläder och grejjer som kostar skjortan. Shiet vad jag måste jobba känner jag! Dyr i drift ja :P Men vafan jag tjänar ju i alla fall pengarna själv :D

Jaja nu blev det ett riktigt tråkigt inlägg om alla mina planer det närmsta året. Men från och med nu skiter jag i om jag har en läsare eller en miljon läsare för det är inte kul att blogga när det blir till ett tvång och man inte vet vad man ska skriva längre för att det ska bli ett uppskattat inlägg som ger massor av kommentarer :P

Min blogg, här regerar jag :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

HÄRLIGT! That's my girl! Lycka till på matchen! Pusss

Postat av: Anonym

har du egen pool? mysigt! :)

2007-10-07 @ 19:01:33
URL: http://bearitbery.blogg.se
Postat av: lise

svar: Ja, det har varit bra! din också? :)

2007-10-07 @ 20:50:47
URL: http://bearitbery.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback