10 feet

Idag åkte jag till skolan för att, väl på plats få reda på att ALLA våra fyra lektioner under dagen är inställda. Typiskt! Istället blev det en sväng i kungsbacka och på kungsmässan. Hittade två tröjor/koftor. LOVE THEM! En från 10 feet. Shiet vad mycket snyggt de har. 10 feet börjar bli lite av ett favoritmärke. Deras kläder är söta, snygga, har attityd samt är lite klassiska på samma gång! Och nu har de precis öppnat en egen affär i Gbg, lucky me! Den ligger i kompassen och jag MÅSTE dit så fort som möjligt. Funderar på att ta en sväng in till stan på söndag och checka butiken samt även försöka få tag i en Manhattan Portage väska som jag så länge har letat efter.

image468

Nu måste jag, även ifall det tar emot något enormt börja med min religionsuppgift. Bäst att bli klar med den innan Idol och Top model börjar.
Ha en mysig onsdagskväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Marita

Hej! Hittade din blogg och ser att du bor i Kungsbacka. Vår webbsida, Kungsbacka Online vill gärna ha fler bloggare. Titta gärna in och hör av dig om du vill blogga hos oss. (www.kungsbackaonline.se) /Hälsn. Marita


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback