11 september

Idag är det sex år sedan terrorattackerna mot USA inträffade. image466
Såg en dokumentär om när WTC krachade igår och fy fan! Att det kan få inträffa är helt ofattbart. Men ännu mer ofattbart är ändå hur en grupp människor kan planera och genomföra dessa attentat. De dödade uppemot 3000 människor. Okej att de själva väljer att stryka med men att nästan 3000 civila människor ska behöva dö är enligt mig gräsligt.


Idag är det också fyra år sedan som Anna Lindh dog efter knivhögg på NK i Stockholm. Också onödigt och helt sanslöst. HUR TÄNKER FOLK?

Alltså ibland fattar jag inte vad jag håller på med :S Helt borta, det fanns inte att jag skulle skada mig denna säsongen. Seriepremiär borta mot Kärra på lördag och jag stukar foten på träningen igår. Min friska fot dessutom :O Men men, det är ingen fara. Jag ska spela! Tejp, skydd och Ipren så ska det gå. Men fan vad ont det gör att stuka fötterna ändå.

Är hemma från skolan idag eftersom jag inte är så bra på att gå än :/ Å jag vägrar totalt att gå med kryckor i skolan. Det ser så fjantigt ut, speciellt när man hoppar runt på kryckor ena dagen och sedan ska spela handboll nästa. Det känns ju sååå klent! Då är jag hellre hemma så att ingen behöver se mig, haha!

                                                                                                                                                Bild:
www.mirrors.org

Kommentarer
Postat av: Emma

Stackarn då :/
Ja,det är sjukt vad tiden går fort !
Jag kommer ihåg att vi pratade samma dag som det hände i USA. Kommer du ihåg det ? Dessutom så saknar jag DIG!!!!

Postat av: Sandra

Haha, aa men du kanske behövde en dag hemma för att vila lite:P Kössen

2007-09-11 @ 19:11:32
URL: http://www.sandraorsimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback