För jag kan köra i Göteborg och det kan inte du! HAhahahaha

image481

Har jag tidigare sagt hur mycket jag ÄLSKAR Adidas? Ja, det har jag. Jag fullkomligt avgudar Adidas. Finns inget märke som det :D Köpte en ny Adidaströja idag. En blågrå munkjacka med röda detaljer, i herrmodellen.
Sååå snygg! Love it!
Köpte även min efterlängtade Manhattan Portage väska och en grön Svea mössa.

Jag LYCKADES köra i Gbg idag! Fattar ni!!! Jag körde mitt inne i stan i rusningstrafik. Fan va grym jag är! A och så Sandra lite också då, som fick agera psykolog och guide. Kanske framtida yrke? ;P Mysig dag måste jag säga! Tur att du följde med mig Sandra :P

Dags för att nana. SM-steg 1 i Åhus imorgon :D Fan vad vi ska äga! REGERA!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Bra kört!!!!!
Vad vet du om Schulman?
http://junitjej.blogg.se/1190401569_krleksmiddag_och_schu.html

Postat av: Sandra

Vi e grymma darling! Ses imon, Puss

2007-09-21 @ 23:16:39
URL: http://www.sandraorsimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback